Feedback-enquête voor de NightWatch

Met de NightWatch introduceerde LivAssured dé uitkomst voor ouders die ’s nachts niet kunnen slapen door de angst voor de epileptische aanvallen van hun kind.

Omdat de NightWatch een nieuw product was, wilde LivAssured de lijntjes kort houden met hun klanten. Dit om bij problemen snel te reageren en uit de eerste hand hun verbetervoorstellen te horen. Ook wilde LivAssured graag weten wat de NightWatch in het dagelijks leven betekende. MarktCheck heeft samen met LivAssured deze feedback zowel inhoudelijk als technisch georganiseerd.

De resultaten waren uitermate goed: 90% wilde de Nightwatch langdurig blijven gebruiken en 96% beval de Nightwatch aan! Ook stelde men het nauwe contact met LivAssured zeer op prijs. Met deze bevindingen kan LivAssured aankomen bij de zorgverzekeraars, die inmiddels overwegen de Nightwatch in hun pakket op te nemen.

Opdrachtgever: LivAssured

Medewerkersonderzoek zélf is al een interventie

Medewerkersonderzoek zélf is al een interventie

Een medewerkersonderzoek wordt vaak gehouden om zicht te krijgen op welke HR-interventies er nodig zijn. Naar mijn mening is het onderzoekstraject zélf al een interventie voor de organisatie. In dit artikel beschrijf ik mijn kijk hierop.   Het doen van onderzoek...

Lees meer
5 vragen over anonimiteit in medewerkersonderzoek

5 vragen over anonimiteit in medewerkersonderzoek

Vaak wil men meer weten over de anonimiteit in de medewerkersonderzoeken die ik uitvoer. Ik krijg dan van medewerkers vragen als ‘Hoe anoniem is dit onderzoek?’ , ‘Hoezo anoniem, je gebruikt mijn e-mailadres?!’, ‘Hoe kom je aan mijn e-mailadres?’. Waar het om gaat is...

Lees meer
Stel hier je vraag